افزایش آمار رد ویزای سوئد | رد ویزای تحصیلی سوئد

آمار رد ویزای سوئد

افزایش آمار رد ویزای سوئد

آخرین آمار مربوط به صدور ویزا در سفارت سوئد در تهران خبر ناگواری برای آن دسته از ایرانیان ساکن سوئد است که مایل به دیدار بستگان خود در سوئد هستند. بر اساس آمار ارائه شده توسط بخش ویزای سفارت سوئد در تهران تنها در شش ماهه نخست سال حدود ۵۶۰۰ ویزای رد شده است. به طوریکه دریافت ویزای سوئد برای ایرانیان به سختی ویزای آمریکا شده است.

بر اساس این آمار در شش ماهه نخست سال جاری (اول ژانویه الی آخر ژوئن ۲۰۱۹) سفارت سوئد در تهران با ۵۶۰۰ تقاضای ویزای ایرانیان در این سفارتخانه مخالفت کرده است. این رقم بیشتر از تعداد ویزاهای رد شده در کل سال گذشته (۲۰۱۸) است.

آمار اداره مهاجرت نشان می دهد که تنها از سال گذشته تاکنون آمار درخواست های ویزای رد شده از سوی ایرانیان در سفارت سوئد در تهران از ۲۷ درصد به ۵۵ درصد افزایش پیدا کرده است که یک افزایش ۲۷ درصدی در تنها یک سال است. در این شکل آخرین آمار مربوط به وضیت صدور ویزا در سفارت سوئد در تهران را می توان مشاهده نمود.

نگارش انگیزه نامه یا SOP | مدارس کانادا و هزینه های تحصیل در آن | بهترین مدارس برای دانش آموزان بین المللی کانادا | نحوه پیدا کردن استاد و دانشگاه برای اپلای

آمار رد ویزای سوئد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان