ارزان ترین کالج های کانادا

ارزان ترین کالج های کانادا

۱۸ کالج ارزان کانادا برای دانشجویان بین المللی

کالج های کانادا از بهترین کالج های جهان هستند و فارغ التحصیلان این موسسات تاثیرات زیادی در جوامع، و شغل در سراسر جهان دارند.

علاوه بر این، برای دانشجویان بین‌المللی پیشنهاد می‌شود که تمرکز بیشتری روی اخذ پذیرش در کالج‌های کانادا داشته باشند، زیرا شما قطعاً تحصیلات باکیفیتی خواهید داشت و بر خلاف برخی از کشورهای دیگر جهان، هزینه کمتری برای تحصیل در آن خواهید داشت.

ALGONQUIN COLLEGE ۱- ALGONQUIN COLLEGE 

آلگونکوین یکی از موسسات فوق العاده در کانادا است که به دلیل شهریه پایین خود دانشجویان بین المللی را به خود جلب کرده است. این نهاد به شهریه پایین و آموزش با کیفیت افتخار می کند.

اگر به دنبال یک کالج با شهریه رقابتی هستید، کالج Algonquin باید در لیست مقرون به صرفه شما در کانادا برای دانشجویان بین المللی باشد.

بسیاری از دانشجویان کشورهای خارج از کشور سالانه حدود ۱۲۰۰۰ دلار برای شهریه و کتاب اختصاص می دهند. با این حال، شهریه حدود ۴۵۲۷ دلار برای یک ترم و ۹۰۵۴ دلار در سال است.

 BOW VALLEY COLLEGE

۲- BOW VALLEY COLLEGE 

کالج Bow Valley یکی از ارزان ترین کالج های کانادا برای دانشجویان بین المللی است. دانشجویان بین‌المللی به دلیل اعتباری که به دانش‌آموز بودن در این مدرسه دارند، از فرصت تحصیل در کالج Bow Valley استفاده می‌کنند.

کالج Bow Valley به دانش آموزان امکان دسترسی آسان به کتاب های اینترنت و سایر امکانات مدرسه را می دهد.

طبق آمارهای اخیر، این موسسه یکی از کالج های شناخته شده با سیستم پشتیبانی دانشجویی قابل اعتماد است.

دانشجویان بین المللی حداقل ۶۰۰۰ دلار و حداکثر ۱۱۲۳۴ دلار شهریه پرداخت می کنند که شامل مطالب مختلف به استثنای کتاب های درسی می شود.

CAMOSUN COLLEGE | ارزان ترین کالج های کانادا

۳- CAMOSUN COLLEGE

بعدی در لیست ارزان ترین کالج های کانادا برای دانشجویان بین المللی، کالج Camosun است. این کالج اساساً به توسعه جنبه نوآوری دانشجویان علاقه مند است تا بتوانند در کسب و کار و سایر جنبه های مدیریتی عملکرد خوبی داشته باشند.

این کالج اساسا هر سال ۱۰۰۰ اسلات را برای دانشجویان بین المللی رزرو می کند و همچنین با توجه به تعداد متقاضیان کالج Camosun حدود ۱۱۰۰ دانشجوی بین المللی و بیش از ۱۹۰۰۰ دانشجو در برنامه های تمام وقت و پاره وقت دارد.

این کالج با پردیس خود در ویکتوریا بزرگ، چندین دوره تحصیلات تکمیلی و فوق لیسانس ارائه می دهد. علاوه بر این، کالج Camosun آموزش هایی را برای مشاغل، صنایع و دانش آموزان سازماندهی می کند. مانند هر کالج دیگری در کانادا، هزینه های تحصیل به طور منظم بررسی می شود.

با این حال، دانشجویان بین المللی می توانند به طور متوسط سالانه ۷۰۰۰ دلار انتظار داشته باشند. اگر می خواهید پول خود را پس انداز کنید و همچنین تحصیلات باکیفیتی داشته باشید، قطعاً این کالجی است که باید در نظر بگیرید.

چطور آنلاین آیلتس یاد بگیریم | قوانین کار دانشجویی در خارج | نوت آفیسر چیست | برنامه اراسموس پلاس

مشاهده تصویر منبع۴- WE COLLEGE

این قطعا یک موسسه به سرعت در حال رشد است که دارای پردیس های خود در سایر کشورهای جهان، به ویژه انگلستان است.

این موسسه جایگاه هایی را برای دانشجویان بین المللی در نظر گرفته است و شهریه آن با توجه به کیفیت آموزشی که ارائه می دهند وسوسه انگیز است.

این موسسه هر ساله بیش از ۴۳۰۰۰ دانشجوی آنلاین، تمام وقت و پاره وقت را در بیش از ۲۰۰ مدرک، دوره کارآموزی، مدرک و دیپلم می پذیرد. سالانه حدود ۱۰۰۰ دانشجوی بین المللی از بیش از ۶۰ کشور جهان در کالج Fanshawe تحصیل می کنند.

خدمات شغلی رایگان برای دانشجویان و فارغ التحصیلان کالج در دسترس است. هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی از ۱۳۶۲۳ دلار تا ۱۴۲۲۳ دلار است.

هر دانشجوی بین المللی جدی باید به تجارت خود در این موسسه فکر کند.

۵- GEORGIAN COLLEGE

شایستگی این موسسه فقط در این واقعیت نیست که شهریه برای هر دانشجویی مقرون به صرفه است. این موسسه همچنین پذیرش بسیاری از دانشجویان از کشورهای انگلیسی زبان را ارائه می دهد.

تعجب آور است که زبان می تواند به عنوان یک معیار فراموشی برای اخذ پذیرش استفاده شود، اما به وضوح در این موسسه یک معیار است.

شهریه با کیفیت آموزشی ارائه شده توسط این موسسه برابری نمی کند، چیزی که به دست می آورید بیشتر از هزینه ای است که برای آن پرداخت می کنید.

اگر از کشوری می آیید که زبان انگلیسی در آن زبان رسمی است، کالج جورجیا بدون نیاز به مدرکی دال بر مهارت زبان به شما پذیرش می دهد.

این موسسه دارای هفت پردیس در مکان های مختلف است. بسته به انتخاب برنامه شما، دانشجویان بین المللی شهریه از ۱۳۸۴۵ تا ۳۲۴۳۱ دلار پرداخت می کنند. آموزش با کیفیت مقرون به صرفه در کالج جورجیا بیش از ۱۵۰۰ دانشجوی بین المللی را از بیش از ۶۰ کشور جذب می کند.

مشاهده تصویر منبع۶LAMBTON COLLEGE

یکی از قدیمی‌ترین کالج‌های موجود در لیست ما است و تاریخچه بزرگی با آن دارد.

آلومینا این کالج به طور قطع نشان دهنده کیفیت آموزشی است که آنها می توانند ارائه دهند و با توجه به اینکه شهریه آنها برای هر دانشجوی بین المللی یا دانشجوی احتمالی توصیه می شود که آن را امتحان کند، از اینکه بخشی از این موسسه بزرگ است پشیمان نخواهد شد.

برای بیش از ۴۷ سال، کالج لمبتون آموزش با کیفیتی را برای دانشجویان داخلی و بین المللی ارائه می دهد.

این کالج برنامه هایی در زمینه فناوری اطلاعات، سلامت، تجارت و چندین برنامه دیگر ارائه می دهد. دانش آموزان لمبتون همیشه هستند

پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه از همتایان خود جلوتر هستند. هزینه های تحصیل هر سال بررسی می شود. با این حال، دانشجویان بین المللی می توانند حدود ۷۰۰۰ دلار بودجه داشته باشند. با شهریه کم، کالج لمبتون در لیست ارزان ترین کالج های کانادا برای دانشجویان بین المللی قرار می گیرد.

مشاهده تصویر منبع۷- NIAGARA COLLEGE

هر دانش آموزی خواهان یک آموزش با کیفیت است اما چالش اصلی همیشه قیمت است که شهود است می توان بدون عذرخواهی گفت که این موسسه راه حلی برای مشکلی مانند موارد فوق است، زیرا در این موسسه آموزش با کیفیت با شهریه بسیار غیر منطقی تضمین می شود.

تلاش برای آموزش با کیفیت با هزینه ای مقرون به صرفه باعث ایجاد کالج نیاگارا در کانادا شد.

سالانه تعداد زیادی از دانشجویان داخلی و بین المللی به این موسسه مراجعه می کنند. اگر انتخاب می کنید که در کالج نیاگارا شرکت کنید، انتخاب درستی کرده اید.

دانشجویان در هر ساعت هزینه پرداخت می کنند و دانش آموزان استثنایی جوایز و بورسیه دریافت می کنند. دانشجویان بین المللی در مجموع ۴۲۰ دلار برای هر ساعت اعتبار پرداخت می کنند.

مشاهده تصویر منبع۸- LETHBRIDGE COLLEGE

یکی از قدیمی ترین کالج های موجود در لیست ما و یکی از کالج هایی که همیشه بخشی از عوامل حفظ تاریخ کانادا بوده است.

این کالج اولین دانشگاهی است که از سال ۱۹۵۷ توسط دولت کانادا تامین مالی می شود. با بیش از ۴۰۰۰ دانشجوی اختصاصی،

کالج لثبریج حدود ۵۰ برنامه در زمینه های شغلی ارائه می دهد. دانشجویان بین المللی رضایت و امنیت تحصیلی را در موسسه و در شهر پیدا می کنند.

رویکرد عملی به یادگیری، Lethbridge را به عنوان مکان مناسب برای دانشجویان خارج از کشور نشان می دهد.

شهریه بین المللی بسته به برنامه های انتخابی از ۶۰۰۰ تا ۲۲۰۰۰ دلار است.

مشاهده تصویر منبع۹- LOYALIST COLLEGE

این دانشکده برای خودش صحبت می کند. بدیهی است که نیازی به معرفی ندارد. دانشجویان بین المللی شهادت خود را در مورد اینکه این موسسه چگونه به آنها کمک کرده است، می دهند.

در حالی که گزینه های زیادی برای دانشجویان بین المللی در میان کالج های کانادا وجود دارد، کالج Loyalist یکی از کالج هایی است که دانشجویان را جذب می کند.

وقتی لیستی از ارزان ترین کالج های کانادا برای دانشجویان بین المللی تهیه می کنید، حتما کالج Loyalist را اضافه کنید. این کالج با کادری مجرب و محیط آموزشی زیبا، در بسیاری از دوره های ارائه شده به دانشجویان رضایت علمی می دهد. هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی ۱۳۰۰۰ دلار است.

مشاهده تصویر منبع۱۰- SENECA COLLEGE

شهریه این موسسه نه تنها بسیار پایین است، بلکه بستری برای دانشجویان شاغل نیز دارد که می توانند بعد از کار در جلسات سخنرانی شرکت کنند که در برنامه پاره وقت آنها تعبیه شده است.

این مؤسسه قطعاً مؤسسه ای برای دانشجویان بین المللی است، زیرا اهداف آن در مورد بازی جوانمردانه آنها در مورد دانشجویان بین المللی به وضوح بیان شده است.

دانشجویان بین المللی می توانند در یک موسسه دولتی مانند کالج سنکا شرکت کنند. این موسسه برنامه های تمام وقت و پاره وقت را با شهریه مقرون به صرفه ارائه می دهد.

با این حال، دانشجویان بین المللی هزینه درخواست ۶۵ دلار کانادا را برای ارسال مدارک به موسسه پرداخت می کنند. هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی ۱۳۰۰۰ دلار و هزینه زندگی حدود ۱۰۰۰ دلار است.

مشاهده تصویر منبع۱۱- SELKIRK COLLEGE

این کالج دوره های تحصیلات تکمیلی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهد و آموزش با کیفیتی برای شما تضمین می شود.

این مؤسسه با توجه به مهارتی که این مؤسسه از نظر شخصیت و یادگیری می دهد، در سطح جهانی صلاحیت دارد.

این موسسه اساساً بسیار مقرون به صرفه است و برای هر دانشجوی بین المللی که به دنبال موسسه ای برای درخواست است توصیه می شود، باعث می شود که در هزینه های خود صرفه جویی کنید و تجربه ای با کیفیت داشته باشید.

همه کالج ها به اندازه کالج سلکرک در بریتیش کلمبیا، کانادا مقرون به صرفه نیستند.

این موسسه که در سال ۱۹۶۶ تأسیس شد، به یکی از بزرگترین سازمان ها در منطقه تبدیل شده است. فعالیت های اقتصادی در کالج سلکرک هر سال حدود ۷۵ میلیون دلار درآمد دارد.

این کالج در مجموع دارای ۸ پردیس و مجموعه ای از برنامه های آکادمیک و حرفه ای است. حدود ۹۰ درصد از دانشجویان کالج از کیفیت آموزش در کالج سلکرک رضایت داشتند.

سالانه، کالج بیش از ۴۰۰۰۰۰ دلار کمک هزینه تحصیلی جمع آوری می کند. دانشجویان بین المللی ۴۹۰۰ دلار در هر ترم برای برنامه های کارشناسی و ۵۲۶۰ دلار برای دوره های فوق لیسانس پرداخت می کنند.

مشاهده تصویر منبع۱۲- NORTHERN LIGHTS COLLEGE

این موسسه حتی بیش از آن چیزی که بنیانگذاران فکر می کردند رشد کرده است.

آنها برای تولید معدنچیان، مهندسانی که مسئول مکانیزه کردن دینامیک نفت و گاز کشور هستند، پیش رفته اند.

این مؤسسه اساساً دارای بیشترین تعداد شاغل در هر سال است و به وضوح به دلیل کیفیت ارائه شده و محتوای فکری دانشجویان پس از فارغ التحصیلی است.

کالج نوردرن لایتز که برای خدمت به جوامع محلی اطراف تأسیس شده است، رشد کرده است تا دانشجویان را از سراسر جهان جذب کند.

این دانشکده که به عنوان محل آموزش تامین نیروی انسانی در نفت و گاز کشور مشهور است، دارای ۵ پردیس و ۳ مرکز آموزشی است.

کالج آموزش کلاس درس را با فعالیت های عملی تکمیل می کند تا راه را برای فرصت های زیادی برای دانش آموزان در هنگام فارغ التحصیلی هموار کند. هزینه تحصیل به ازای هر ساعت اعتبار پرداخت می شود. دانشجویان بین المللی ۲۹۵٫۰۵ دلار ضربدر تعداد واحدهایی که برای آنها ثبت نام می کنند پرداخت می کنند.

مشاهده تصویر منبع۱۳- HUMBER COLLEGE

یکی از کالج های قدیمی در لیست کالج های ارزان ما در کانادا برای دانشجویان بین المللی، کالج هامبر است. این کالجی است که به فرهنگ کانادایی های بومی احترام می گذارد.

کالج هامبر در تلاش است تا آموزش های به روز را برای دانش آموزان و جامعه ارائه دهد.

این کالج دارای ۱۶۰ دوره تمام وقت و ۲۰۰ دوره آموزش مداوم است. کالج هامبر یک مؤسسه به سرعت در حال رشد با ۸ مکان پردیس، پذیرش دانشجویان را با هزینه شهریه مقرون به صرفه اعطا می کند.

در حالی که تفاوت زیادی بین دانشجویان داخلی و بین المللی از نظر شهریه وجود دارد، کالج همچنان به لیست ارزان ترین کالج های کانادا برای دانشجویان بین المللی راه پیدا کرد. هزینه های تحصیل با توجه به برنامه ها از ۷۰۰۰ دلار تا ۲۳۰۰۰ دلار برای دانشجویان بین المللی متفاوت است.

راهنمای نگارش انگیزه نامه | پرداخت هزینه ویزای استرالیا | مهاجرت به کانادا | اعزام دانشجو

مشاهده تصویر منبع۱۴- ST. LAWRENCE COLLEGE.

واضح است که این کالج یک کالج در سطح جهانی در این لیست است، این کالج به شایستگی فارغ التحصیلان خود و تأثیری که آنها در جامعه گذاشته اند افتخار می کند.

این کالج سابقه زیادی دارد و همچنین دانشجویان بین المللی را در دل دارد و البته بسترهایی را برای تحصیل دانشجویان بین المللی خود در نظر گرفته است که آنها را با عجله فراموش نکنند.

کالج سنت لارنس، کالج هنرهای کاربردی و فناوری، به دلیل تحصیلات در سطح جهانی شهرت دارد. این موسسه از سه پردیس مجهز خود به هزاران دانشجو در برنامه های تمام وقت و پاره وقت خدمت می کند.

این کالج ۸۹ دوره آموزشی را ارائه می دهد و حدود ۸۲۹ کارمند با ۴۱۴ دانشکده دارد. برای دانشجویان بین المللی، شهریه ۱۵۳۰۰ تا ۱۵۷۰۰ دلار برای دوره های گواهینامه و دیپلم، ۱۵۷۰۰ دلار برای فارغ التحصیلان است.

مشاهده تصویر منبع۱۵- SHERIDAN COLLEGE

تمرکز این کالج روی دستیابی به حرفه ای بودن است به این معنا که آنها تمایل دارند از هر دانش آموزی حرفه ای بسازند و همچنین به دلیل شهریه کم و کیفیت آموزش، مکان خوبی برای دانشجویان بین المللی است تا تجارت خود را انجام دهند.

بیش از ۱۳۰ دوره با محوریت شغلی در کالج شریدان در انتاریو، کانادا ارائه می شود. کالج بهترین انتخاب برای دانشجویانی است که مایل به تحصیل در محیطی هستند که فراگیران را تشویق می کند تا فراتر از محدودیت های خود حرکت کنند.

دانش‌آموزان روش‌های خلاقانه استفاده از دانش را برای حل مشکلات و هموار کردن راه برای یک شغل موفق یاد می‌گیرند. در کالج شریدان، شهریه بین المللی ۷۲۰۰ دلار در هر ترم است.

مشاهده تصویر منبع۱۶- CENTENNIAL COLLEGE

کالج سنتنیال یکی از کالج های ارزان در کانادا برای دانشجویان بین المللی است که در هنر و علم بسیار خوب است. این مؤسسه بر فناوری و هنر جامعه کانادا تسلط داشته است.

آنها به همان اندازه که در هنر هستند، در فن آوری بسیار خوب هستند، که در بین موسسات جهان یک کیفیت واقعی است.

این موسسه یکی از دانشکده های هنرهای کاربردی و فناوری است.

کالج سنتنیال در تورنتو، انتاریو، کانادا واقع شده است. این مدرسه هم دیپلم و هم مدرک را در بیش از ۲۶۰ دوره ارائه می دهد.

این کالج دارای ثبت نام سالانه بیش از ۲۲۰۰۰ دانشجوی تمام وقت و بیش از ۱۹۰۰۰ دانشجوی پاره وقت است.

هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی ۱۵۸۶۰ دلار برای برنامه های درجه و ۱۲۷۷۲ دلار برای برنامه های گواهینامه و دیپلم است.

مشاهده تصویر منبع۱۷- CONESTOGA COLLEGE

این یک کالج کاملاً معتبر در کانادا است و به دلیل مهندسین کلاس جهانی که تولید می‌کنند شهرت دارد.

این مؤسسه به دلیل شهریه پایین آن مانند ناجی برای دانشجویان بین المللی است.

دانشجویان بین المللی در کالج ۱۲۰۰۰ دلار برای برنامه دیپلم و فارغ التحصیل و ۱۳۰۰۰ دلار برای برنامه های درجه می پردازند. کالج Conestoga واقع در انتاریو در کانادا، آموزش باکیفیت را برای حدود ۱۲۰۰۰ دانشجوی تمام وقت ارائه می دهد و اولین موسسه ای است که برنامه های مهندسی را ارائه می دهد که توسط هیئت تایید صلاحیت مهندسی کانادا تایید شده است.

فارغ التحصیلان این کالج اغلب در این منطقه مستقر می شوند و به اقتصاد انتاریو کمک می کنند.

۱۸- CONFEDERATION COLLEGE

کالج کنفدراسیون یکی از کالج های ارزان در کانادا برای دانشجویان بین المللی است. این کالج باید “کالج بین المللی کانادا” نامیده شود. این به وضوح به دلیل خوبی است که در دنیای دانشجویان بین المللی انجام داده است.

این موسسه ظاهرا خانه ای برای دانشجویان بین المللی از هر نقطه از جهان است. در این موسسه آموزش با کیفیت و همچنین شهریه پایین تضمین شده است.

علاقه آنها به نوآوری و ارائه آموزش با کیفیت، کالج کنفدراسیون را از سایر کالج های کانادا متمایز می کند.

جدا از این، یکی از مقرون به صرفه ترین شهریه ها را دارد. بسیاری از دانشجویان فکر می کنند کالج کنفدراسیون باید لیست ارزان ترین کالج های کانادا را برای دانشجویان بین المللی قرار دهد.

این موسسه دولتی در سال ۱۹۶۷ تاسیس شد و بیش از ۵۸ دوره را در سه مکان پردیس خود ارائه می دهد. هزینه زندگی در این منطقه در مقایسه با سایر نقاط کانادا کمتر است.

هزینه تحصیلی هر سال قابل بررسی است. دانشجویان بین المللی ممکن است هزینه تحصیلی ۱۲۰۰۰ دلاری را در نظر بگیرند.

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

دانشگاه آکسفورد انگلیس | مکاتبه با اساتید | ثبت نام مدسه تابستانی  | مهاجرت تحصیلی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان